2009年7月3日星期五

咖哩餐 ( 3-jul-2009 )









( 3-jul-2009 fri )
今朝特登早小小起身   諗住去百佳買嘢有環保袋   點知 d 袋肉酸到爆   得豆豉鯪魚同金鳳米   最離奇係 8 點半已經派哂    可能呢間比較細  所以分配得唔多啦  
行到熱辣辣   無哂胃口   所以都係食番三文治算喇 


雖則 happy friday   但無嘢做都真係幾悶   無哂 mood 
太熱喇    真係唔想行咁遠   同里奧大人去 m 記     今餐 d 薯條唔掂啦   又硬又乾    唉










今晚又係勁他條呀    因為之前整好咗咖哩    所以買條法包番屋企就可以開餐喇 
是日咖哩餐 - 材料有薯仔   紅蘿蔔   紫洋蔥  魚棗  龍蝦丸    
里奧大人話喉嚨唔舒服    唔想食乾爭爭嘅包   想食福麵   我當然唔比啦   難得唔駛煮飯    無啦啦要我煮麵    我唔會架   同埋已經整好咗熱辣辣嘅咖哩    咁等埋個麵咪凍哂囉     照食包算啦    點咖哩汁就唔會乾爭爭啦   係咪 
雖然呢餐係煮好咗   但我好有心機咁慢慢整熱 d 咖哩架   因為我兩次煮咖哩都煮濃咗    所以今次企定定  慢慢攪架 
我又將個法包喺易潔鑊慢慢烘熱   外脆內軟   好好味架 
食完咁燥熱嘅嘢     食番碗沙律就得啦    唔好嘈喇  



沒有留言:

發佈留言