2009年7月12日星期日

韭菜豬肉水餃 + 鯊魚骨姬松茸滋補湯 ( 12-jul-2009 )











( 12-jul-2009 sun )
星期日喇   要番教會喇   去教會附近茶餐廳食早餐    今次我食雞批做早餐    又係因為雜誌話好食    想試試    估唔到又好味喎  個皮好鬆化   唔漏   但 d 餡就無乜味    如果唔係就更好呢 







番完崇拜就去街市買嘢   之後即刻番屋企再沖涼    實在太熱喇   

喺屋企涼住冷氣    真係好唔想出街食 tea 啊   但呢   自己又唔想整    無奈 

熱到唔知食乜好    無乜選擇     所以又去食米線   酸酸辣辣易入口嘛 







番到屋企又預備煲湯    之後就可以安心睇 dvd   今次睇 hancock   又係有 d 失望 

是日晚餐 -  韭菜豬肉水餃 + 鯊魚骨姬松茸滋補湯
韭菜豬肉水餃  -  大熱天時   真係唔想食飯  食餃子就最好啦   我覺得   今次勁有心機包呀    之前包親實會有幾隻爆口   今次一隻都無   仲隻隻好靚   我真係不得不喺里奧大人面前 3 番 4 次讚揚自己啊     雖則佢只係點頭話係係係   但我都好開心架     呢個上湯其實只係加咗小小雞粉    叫做有 d 味咁囉     再加埋韭王    真係靚仔好多    無咁寡嘛 

鯊魚骨姬松茸滋補湯  - 官燕棧湯包    加 $20豬展 & 2隻響螺頭   勁鮮甜啊 

飯後果 - 青瓜沙律    加咗青瓜嘅沙律真係好味好多呢   我好鍾意食架 





沒有留言:

發佈留言