2009年7月9日星期四

shakey's pizza @ 大埔 ( 9-jul-2009 )

是日餐湯 - 周打蜆湯




蒜蓉包




煙三文魚凱撒沙律






焗肉醬意粉




火星任務 ( 辣肉腸   火腿  意式肉腸  燒烤醬 ) - 薄批






日出椰林  ( colada - pineapple juice & coconut cream blended together with ice topped with shredded coconut )






VIP card




( 9-jul-2009 thu )
尋晚 1 點 9 電話響    我同里奧大人都係飛線番屋企嘅   所以呢    唔係打錯就唔方好嘢      

點知真係唔係好嘢   原來奶奶氣喘   話想見哂所有仔女    因為佢之前都係咁  總之一氣喘就會 call 其中一個姑奶  再 call 齊人到醫院     好在去到醫院  醫生比咗氧氣罩就好好多   叫做無咁喘囉     我奶奶係臂衰竭      所以有時會肺積水     肺積水又會令到氣喘     真係好煩呢 

唉   4 點先番到屋企      攰到眼癱癱   

無辦法啦   太攰喇   所以遲 15 分鐘先起身    趕到呢     食早餐要飲凍嘢啊   
 



番到菇場無耐   我另一個同事 msn 我知    話佢尋晚聽到個衰同事唔知同 a/c 講咗 d 乜    a/c 同事話唔可以咁樣講嘢架   同事黎家嘛   妖   乜人黎架  討厭 

晏晝見到里奧大人即講呢單嘢呀    慶到丫   又熱喎   慶上慶呀 


諗住去食 pizza hut 又無位  美心又無位   所以又要行遠小小去大家樂  里奧大人話果度無乜人等喎  


估唔到依家有燒飯食   好好味啊    最緊要係有杯珍珠奶茶     里奧大人知我超級無敵勁鍾意食珍珠   所以佢又叫多杯  比哂 d 珍珠我食   勁感動   但呢  d 珍珠唔煙韌囉    失望   

霜花牛板燒飯










咖哩牛腩飯




珍珠奶茶


番到菇場問 a/c 同事單嘢攪成點    佢話 ko 咗  咁都好 d     知道唔關我事嘛
但今日咁激一激    個頭有 d 痛呀   無哂 mood 

放工同里奧大人講聲頭痛   煮 d 簡單嘢算喇  ( 其實根本唔想煮   不過睇佢有乜反應)     佢呢  隔咗陣先打黎話叫我唔好煮  出去食    噢   打得比你就要醒水啦   反應咁遲鈍嘅  

去到商場見到 shakey's pizza 寫住  $199  可做 vip 優惠   即做啦   有八五折又有 $1000 coupon  雖然只可用一樣   但計落到 so 丫   good  

今次食個 set 都係 $169 ( 85折之後 )   仲食唔哂碟肉醬意粉   打包留番聽晚食   唔駛煮  發達啦 

沒有留言:

發佈留言