2009年7月5日星期日

xo 醬炒脆肉瓜帶子 + 南瓜紅蘿蔔粟米粟子豬展湯 ( 5-jul-2009 )










( 5-jul-2009 sun )
今朝痴線啦    7 點半起身   因為我要去百佳買嘢    我想要 haagen dazs 嘅環保袋呀   但真係估唔到    呢間百佳 7 點半開始營業   我 7 點 9 去到 cashier 已經打哂蛇餅喇   個個一車車咁排    點解咁早都咁多人架  
好在呢間百佳行到熟哂    我又諗定好買乜嘢   所以 10 分鐘就搞掂    但   每條龍尾都有四至五十人排緊      真係好恐怖呀   打風都無多人排呀 
唉   咁多人要同一款袋喎   咁更係唔會有啦    不過另一款都唔錯嘅   好過無啦 
番到屋企幾難先可以瞓番着呀   諗起都覺得自己顛呀   里奧大人去廁所番入黎嘅時候    我話我去完百佳買嘢啦    佢大笑話講大話    係咪發夢出去買嘢呀   噢 
本來諗住番教會架   但我瞓到 10 點 9 先醒   趕唔切呀    所以落街食早餐再去買餸就番屋企 lu 








呢一日無咁多嘢做   就咁熨衫就攪掂     我真係好想比自己星期日可以真真正正休息呀   但應該好難做到啊   
兩點半先出去食 tea    唔想去茶餐廳     所以食燒賣  腸粉  粉果  牛肉呢 d 小食    不過都食到好飽啊      






番到屋企煲定湯    之後就睇 "特務 s 嘜 " 嘅 dvd     得啖笑    依家生活緊張     睇下笑片笑下都好嘅               
是日懶餐 - xo 醬炒脆肉瓜帶子 + 南瓜紅蘿蔔粟米粟子豬展湯
xo 醬炒脆肉瓜帶子 - 呢個餸超方便   最緊要係清咗之前嘅脆肉瓜    同埋我想快 d 清哂屋企嘅 xo 醬    呢隻 xo 醬喺台灣試食嘅時候係好辣   但唔知點解整親一 d 都唔辣    唔知係自己買咗無咁辣果隻    定係佢地比人試食時加咗指天椒呢    
南瓜紅蘿蔔粟米粟子豬展湯 - 難得假期先可以煲老火湯    味道好濃好好飲呀  

依晚開始轉食燕麥飯    希望真係可以降膽固醇啦   



沒有留言:

發佈留言