2009年7月23日星期四

譚仔 (三哥) 雲南米線 @ 大埔 ( 23-jul-2009 )














( 23-jul-2009 thu )
今朝又食五香肉丁腸仔米粉 + 凍奶茶     超飽呀   食完醒哂呀 



番到菇場悶到爆      都做咗 3 年啦   但一個知心嘅同事都無    真係好難得呀 

其實我真係覺得 d 同事好怪   不過可能佢地都覺得我怪啦  

有個同事 " 渠王 " ( 因佢 d 口氣真係好勁  屎渠咁架 )  假到爆   喺公司入面就扮 frd 懶好傾    但一出門口呢   就好似唔識妳咁   痴痴地    有兩次次我喺 lift 入面等埋佢入黎   佢唔該都無聲   不知所謂    我好憎人無禮貌嘛     自此之後我唔會再等佢 lu  

又有兩位同事 L 同 W   佢地好 frd  因為做咗十幾年    有次 W 問 L   聽日 A/L 去邊度玩呀  L 好串話 : A/L 一定去玩嘅咩  請 A/L 唔得架     我聽到 O 哂咀   frd 黎嘛   駛唔駛咁應人呀    不過   可能我喺度唔方便講啦    但我都覺得唔需要咁態度囉  
 

唉   好在亞 head 好人    又有得 msn 同上網   唔係真係好難頂

里奧大人感冒     所以早走番屋企休息   晏晝得番自己食    求其買燒賣  雜果沙律忌廉番菇場食    但太高估自己食量    食完燒賣已經好脹胃      所以雜果沙律要慢慢慢慢龜速咁食    再加埋汽水    脹到個肚好唔舒服呀   慘 






幾經辛苦先放工    今晚唔煮啦     無 mood     同里奧大人去食譚仔三哥雲南米線    哎呀     今次第 3 次去     但有 2 次係肚屙喎    係咪因為受唔到麻辣呢    係就慘啦  無哂人生樂趣喇    

沒有留言:

發佈留言