2010年3月25日星期四

冬菇蒸雞翼飯 + 欖菜炒脆肉瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 25-mar-2010 )





( 25-mar-2010 thu )
呢朝食早餐要食兩份   因為第一份好唔飽   我比份餐牌老點咗啦   餐牌寫明火腿餐肉腸仔   我以為有 3 樣   原來只得 1 樣   咁佢應該 火腿 / 餐肉 / 腸仔嘛   咁我就知係得 1 樣囉   本來想轉另一樣早餐   但睇下份量係點先   點知一睇就知唔夠飽啦   我又唔食蛋黃   加上飲埋熱檸茶   真係覺得無食嘢落肚咁   最後要多份奶油多   咁就啱啱好喇 ~



菇場又好靜呀   靜到有 d 耳鳴   唉   呢 d 氣氛真係好鬼眼瞓 ~
今日 lunch 好開心呀   因為里奧大人特登過黎陪我 lunch 先去見客   人開心真係食乜都好味同零舍飽 d 咁架 ~
呢晚突然想滾湯   所以又要去街市喇 ~

是日晚餐 - 冬菇蒸雞翼飯 + 欖菜炒脆肉瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯
冬菇蒸雞翼飯 - 第一次咁整架   扮下煲仔飯   氹下里奧大人開心   佢鍾意食煲仔飯架   不過佢番到黎第一句就話 " 又 A 貨 "   無飯焦唔算係煲仔飯   下次就咁蒸雞就算   唔駛擺到煲仔飯咁喎   噢 ~ 

欖菜炒脆肉瓜
- 今次用欖菜兜一兜   因為唔想蒜頭豆豉同 XO 醬   好似好悶咁 ~ 
芫茜皮蛋魚片湯 - 下火清熱湯   間唔中飲下   成日食薯片都唔驚呢 ~

沒有留言:

發佈留言