2010年3月30日星期二

蕃茄芝士海鮮焗長通粉 + 蒜蓉包 ( 30-mar-2010 )




( 30-mar-2010 tue )

星期一喇   不過今個星期一好開心   因為今個星期只係番 4 日   之後連放 5 日   咁多假放   點會唔開心喎 ~ 
今日無帶 lunch box   所以陪里奧大人食早餐   唔駛拎個飯盒真係差好遠架   左一袋又一袋好煩   我又唔會放個飯盒喺袋喎   我覺得整到個袋好污糟咁   萬一漏汁咪好大鑊   如果用布袋咪一路行一路滴汁   咁就真係好樣衰咯 ~

話咁快又到 lunch   買粉果 & 腸粉番菇場食   我鍾意拉開 d 腸粉黎食   咁就成條都有豉油   好味好多呢 ~


呢晚嘗試放慢腳步去買餸   感覺唔錯喎   其實係因為里奧大人放 7 點   所以唔駛咁趕去買嘢   不過番到屋企就一樣要快手快腳整嘢   因為我想里奧大人一番到屋企就可以開飯呀 ~
是日晚餐 - 蕃茄芝士海鮮焗長通粉 + 蒜蓉包
蕃茄芝士海鮮焗長通粉 - 海鮮只不過係急凍魚柳同蝦   都唔錯丫   加埋 3 個大蕃茄 + 1 個紫洋蔥 + 2 塊芝士 + 1 罐細茄膏 + 半包長通粉   估唔到份量都好多   里奧大人又話熱氣   唔想食咁多焗嘢   我咪話焗唔熱氣囉   佢又唔知 up 乜   我話下次你煮喇 ~

蒜蓉包
- 好想食呀   所以特登買 4 塊方包   諗住里奧大人會食   點知佢唔食喎   食完飽到我呢 ~  
 

沒有留言:

發佈留言