2010年3月6日星期六

黃金海岸 + 陳記潮州菜館 @ 荃灣 ( 6-mar-2010 )

滷水鵝片 - 切到好薄   好味呀

滷水鵝掌翼 - 好大隻好厚肉   好耐無見過咁大隻嘅鵝掌翼   加上里奧大人唔食架   所以我可以獨吞   好滿足呢
鵝片同鵝掌翼嘅底部都係有花生同豆腐呢
白醋 - 點埋白醋一齊食就無咁膩架

欖菜肉碎芥蘭粒 - 呢個菜好惹味   不過就油咗小小   估唔到份量都好多喎   我唔知原來欖菜可以炒芥蘭   因為好多都係四季豆   但里奧大人唔鍾意食豆類   所以我見到呢個餸就第一時間同里奧大人講   我會整呢個餸比佢食   佢當堂眼泛淚光好感動呀   噢   


方魚肉碎蠔仔粥 x 2 - 都幾足料   最鍾意有 d 脆卜卜嘅方魚

( 6-mar-2010 sat )

今日 OFF 當然瞓到自然醒啦   不過都係慣咗瞓到 10 點左右就自然會起身   同里奧大人食早餐就番屋企梳洗出發去屯門黃金海岸 lu ~
 



好在唔係等好耐先有車   所以 d 時間比預期中早咗   不過天色時暗時陽光   呢度好多都係 Piazza   但好鬼熱   無乜心機睇嘢同影相呀 ~













行咗陣就去香辣屋食 lunch   坐露天位   好在食嘅時候有風   唔係好熱   但食完就開始有太陽喇 ~ 
( 食嘅時候唔曬  同埋好好風  感恩 )印度咖哩牛腩


洋蔥茄椒烤包


芝士蒜蓉烤包


( 食完嘅時候就出太陽   感恩   因為我想坐露天   但又怕熱喎   噢 )
同里奧大人走去畫人像畫嘅 Piazza   見到佢畫得都幾似   我地又比佢畫   $150 / 雙人卡通   畫咗 45 分鐘   又唔係坐好耐咁喎   當佢比幅畫我地睇嘅時候   我覺得佢畫得我好似呀   好有福相呀   同埋點解佢會將我身材畫得咁好嘅   哈 ~   

喺 Piazza 見到八哥袋仔   所以買比家姐   佢超級無敵勁鍾意八哥架   我自己買咗兩隻戒指同髮夾就收手 lu   唉   黃金海岸實在無乜嘢行   所以決定坐 van 出荃灣行下算 lu ~



去到荃灣行陣 Shopping Mall 就去食飯   勁想食潮州菜   所以去咗呢間陳記潮州菜館   食物份量都唔小   味道唔錯   有機會再去   之後番到屋企附近   里奧大人話想食涼粉   所以陪佢食埋先番屋企喇 ~

沒有留言:

發佈留言