2010年11月10日星期三

焗豬扒飯 ( 10-nov-2010 ) + 跑步



( 10-nov-2010 wed )

早餐食扒芝腿治呀   好似好耐無食咁   覺得好好味呀 ~


忙呀忙   忙到 lunch time   又係 lunch box   雖然唔駛諗食咩   但兩餐食同一樣嘢都幾厭   不過算啦   無咁油又健康 d   同埋慳唔小錢   咁樣諗會開心 d 呢 ~  
今晚經過吉野家   見到有對中年人食火鍋   仲拎個出前一丁出黎淥   比着我唔會咁明顯囉   或者叫里奧大人拎出黎淥啦   哈   話哂我成日喺商場遊蕩   比人認得就樣衰啦 ~
我依家多數去超市買菜   $10/2 包真係好抵   同埋可以食兩種菜   買菇類又得   總之包裝貼咗 $10/2 包就任妳點揀   同埋有時見到個價錢係 $9.8   感覺真係好似半價買到咁   好開心架   好似慳咗好多錢咁 ~ 
是日晚餐 - 焗豬扒飯
焗豬扒飯 - 豬扒醃好   冷飯又有   蘑菇同芝士屋企都有   只係買蕃茄 + 洋蔥 + 罐頭蕃茄湯   惠康買嘅洋蔥都好 juicy   一路切一路喊   辛苦到爆   今次加咗 3 塊芝士   不過味道唔夠濃咁   下次都係買 d 自己磨嘅芝士   應該會好味 d ~ 
今晚唔理三七廿一   自己都去跑步喇   唔想蝕呀   番到屋企樓下商場見到教友    傾咗陣就走喇    今次真樣衰啦   我一路諗緊嘢一路笑喎    佢都話知我諗緊嘢咁呀   噢  

沒有留言:

發佈留言