2010年11月27日星期六

沙爹王 @ 官塘 ( 27-nov-2010 )

牛油雞翼
豉椒炒蜆
避風塘賴尿蝦

印度薄餅配咖哩汁


沙爹西生菜
青檸柑梅蜜

( 27-nov-2010 sat )

今朝自己一個人食早餐呢   本來想食燒賣   點知有個同事喺門買外賣   我都唔好意思入去食啦   果時已經 850 嘛   所以我即轉場食扒芝腿治 lu ~
菇場都忙喎   忙到差唔多 12 點   點都要比小小私人時間自己 relax 嘛 ~ 
晏晝快快口食完個 lunch 就去針灸   早去早回   我實在好怕好怕一個人等嘅感覺呢 ~
今晚好想出街食飯   所以同里奧大人就近近地去官塘沙爹王喇   真係好感恩   因為之前同影子食過一次沙爹王   所以有 $24 Cash Coupon   即係等如唔駛加一喎   同埋我以為上次無拎到   原來係比咗里奧大人   感覺好似又無變有咁   真係份外開心架 ~

食到爆肚   一定要行下呀   去 APM Logon 睇嘢   比錢嘅時候又記得自己有 City'super 卡    原來又有 Discount 架喎   所以又好似慳咗咁   實在太好喇 ~ 
我仲諗住行埋 Jusco 十蚊店家嘛   點知里奧大人話睇時間喎   仲有嘢未做   唉   真係無癮呀 ~ 
今晚無無聊聊玩個唔知乜嘢心理測驗   我睇完個結果真係好爆笑呀   哈哈 ~


沒有留言:

發佈留言