2010年11月13日星期六

煙三文魚 + 出前一丁 ( 13-nov-2010 )




( 13-nov-2010 sat )
呢朝同媽咪家姐飲茶   之後家姐車埋我番工   真係好爽呀 ~













尋日掛住傾   今日要博老命做番哂 d 嘢喇 ~ 
今日 3 點半先針炙   咁啱里奧大人要番工   所以尋晚約佢食 lunch   點知佢今日自己約咗去大姑奶屋企度食飯   順便拎衫   仲好話我話晏晝自己食添   如果我真係自己食   我就唔駛約喺邊度等啦   真係丫 ~ 
本來諗住睇完針灸同家姐去超市掃貨   依家改為我食完 lunch 再同家姐掃貨   之後里奧大人就打黎話陪我食   太遲啦   我都費事改黎改去喇 ~

掃完要即走喇   呢朝又早起身   所以其實都好鬼攰呀   上車都瞓咗陣添呀   今次約 3 點半   點知差唔多 6 點先搞掂哂   番到屋企已經 7 點   咁就無咗成日 lu ~  

是日懶餐 - 煙三文魚 + 出前一丁
煙三文魚 - 如果唔係朝早拎咗出黎解凍   我真係唔食呀   實在太攰喇 ~ 
出前一丁 - 我都攰到無心機煮   所以呢個麵係里奧大人煮架   又幾好味架喎   之後佢懶叻啦又   我話你試下日日煮嘢丫   睇你有無心機煮   仲有喎   我幫你煲埋水   你就咁放個麵就得    我仲要洗埋呢   真係丫 ~ 
嘩   呢日唔知咩事   眼瞓到頂點呀   10 點坐喺梳化都瞓咗呀   瞓到 11 點先醒   之後先入房瞓咋 ~

沒有留言:

發佈留言