2010年11月5日星期五

流浪影子卜聚 @ Ruby Tuesday ( 九龍灣 ) ( 5-nov-2010 )

Buffalo Shrimp


Combo Crab Cake


Combo Clam Linguini
Combo Ribs & Wings

我飲 Smoothie / 影子飲 Ruby T  ( 不過我無影到   因為唔識攞角度   會影埋小寶個樣    哈 )Chocolate Tallcake
( 5-nov-2010 fri )
Happy Friday 喇   話唔開心實比人打啦   哈哈 ~ 
今朝里奧大人要見客   所以就陪佢喺屋企樓下食早餐   大快活 d 早餐真係幾好味   我覺得好味過大家樂呀 ~


好鬼凍呀   要着毛毛 boot 添呀   我覺得凍就真係好凍架喇   因為我超怕熱呢 ~
 
今朝又係忙到九彩   今朝豐富咗 d   所以晏晝都係沖麥片算喇   無咁罪惡感架 ~ 
今晚好開心呀   因為又可以見到影子   佢特登約星期五架   因為知我每月嘅第一個星期六係 OFF   細心到呢   里奧大人都唔會記得囉 ~  
因為約咗影子家訪   佢今日有 d 咳   我真係好驚佢唔到囉   同埋呢日里奧大人又感冒喎   我都好驚佢唔黎食飯   好在大家最後都出席呢 ~
終於又見面喇   約咗喺地鐵站等 之後就一齊番屋企喇 ~ 
我好小邀請朋友上屋企   因為地方唔大   又要特登再執屋   不過今次唔同啦   老遠嘅朋友喎   一場黎到梗係要上黎坐坐   了解下我嘅生活點滴嘛   哈 ~ 
今次小寶嘅感覺比我好老朋友嘅感覺   因為佢自動坐喺地下睇報紙雜誌   好似喺香港生活咁   好搞笑 ( 後尾番到屋企先知   其實係因為梳化擺咗衫   所以無位   最衰里奧大人無手尾呀 ) 
坐咗差唔多一個鐘就去食飯 lu   今次目的地係 Ruby Tuesday   要佢地就我地真係唔好意思呢 ~
今晚超多人   感恩都有卡位坐   我覺得咁樣 relax  好多   食下影下又傾下   不斷循環咁做呢 d 動作   之後有 waiter 叫我地埋單   我都無為意幾點   後尾有個 waiter 話差唔多要關門   我先知原來已經 11 點半喇   噢   d 時間過得好快咁嘅   所以我地要快速再影全家福呀   好在有影子喺度   話咁快就影到十幾張   正呀 ~ 
其實唔知之後幾日仲有無機會再見   不過都唔緊要   因為可以送機再見   如果佢地肯比我送嘅話 ~
( 影子送比我嘅手信呀   Terima Kasih ~ Muack )








沒有留言:

發佈留言