2010年11月26日星期五

鰻魚汁炒日本蟹餅 + 大眼雞 + 蒜蓉炒豆苗 ( 26-nov-2010 )





(26-nov-2010 fri )Yohoho   Happy Friday 喇   所以就去椰林閣 hea 住黎食早餐   仲有卡位坐   真係好 relax 咁呀   但係坐坐下有陣 "up" 味   諗住轉位   點知都係 "up" 味   如果唔係飲咗啖咖啡先發現   我就走架喇   好難頂呀 ~
呢朝無咁忙喇   但搞 d 搞 lu   都差唔多 lunch time   尋晚去媽咪屋企食飯   所以順便帶埋 lunch box   又可以慳番一餐 ~ 


無嘢做就諗下今晚煮乜啦   不過其實諗唔諗都一樣   煮黎煮去咪又係果 d   噢 ~  


是日晚餐 - 鰻魚汁炒日本蟹餅 + 大眼雞 + 蒜蓉炒豆苗鰻魚汁炒日本蟹餅 - 比我就咁煎呢   一係燶   一係就唔香咁   所以我加埋鰻魚汁一齊炒   又好似一樣新餸咁   唔錯丫   最緊要個腦識急轉彎   嘩哈哈 ~


大眼雞 - 媽咪比我架   好大條呀   我好鍾意食大眼雞架   但煲
湯果 d 就食唔到喇   因為好細條好多骨呢 ~ 

蒜蓉炒豆苗 - 今次係第 2 次整   記得第一次整得唔好食   所以唔敢整   但依家覺得自己都應該會整得幾好味   所以就整喇   同埋我真係好鍾意食豆苗   如果整得好   咁多過選擇嘛 ~   今晚食完飯就要好快咁熨衫加拖地   因為里奧大人話今晚唔駛做公司嘢   可以陪我睇戲喎   揀咗之前錄咗嘅 "禮儀師"   估唔到都幾好睇   同埋最尾好感人   喊到我呢   最驚臨瞓前喊架    第朝對眼會好腫呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言