2020年12月21日星期一

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 21-DEC-2020 )

星期一套餐 ($165) - 環球世界薄批 (普通批) & 香辣闊條麵 & 炸雞 2 件 & 蒜蓉包   我再加多 2 件香辣炸雞留番聽晚食


( 21-DEC-2020  MON )

今朝鬧鐘一響   里奧大人就問食咩早餐   我叫佢快啲瞓覺   之後我起身沖涼   佢又話已經醒咗 ~

我哋多數一路食一路睇新聞   里奧大人好開心話感覺好似喺茶餐廳咁   我話依家喺屋企食呀   梗係望住個老婆啦   佢話依家我喺屋企有茶餐廳服務   我即話我喺茶餐廳食完係唔駛執嘢抹嘢㗎喎   之後佢又串串共話麥記都係咁啦   我話麥記係快餐唔係茶餐廳   佢無再聲出   哈哈 ~


食完抖陣就番工   真係爽喇 ~

菇場忙下停下   咁都好   星期一唔想咁 "Chur"   哈哈 ~

Lunch Time 出去一田行陣   之後再買燒賣腸粉番菇場食 ~


話咁快就 4 點   去埋 759 買洗衣液就番屋企 ~

里奧大人見到支洗衣液   話係咪送㗎 ?!   真係發夢   日日咁多嘢送咩 ~

今日冬至   我尋日同里奧大人講話煮啲佢鍾意嘅嘢比佢食   佢答得好快話唔好呀   佢想食 Pizza   真係好唔俾面   哈哈 ~

5 點半叫外賣   6 點半左右到   算快喇 ~

食完抖陣就整湯丸   里奧大人話今晚要食湯丸呀 ~

落咗一大嚿薑   所以糖水飲落有啲苦   哈哈哈哈哈哈


洗埋碗就睇電視   今晚 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言