2020年12月22日星期二

香辣炸雞 + 薄餅 + 香辣闊條麵 ( 22-DEC-2020 )





( 22-DEC-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光   沖完涼覺得凍   但換埋衫就覺得熱   真係唔好沖咁熱嘅水   同埋真係快快沖身就算 ~

今朝車程非常暢順   早咗好多時間落車   所以去麥記買早餐 ~


菇場忙呀   但好攰咁   今朝杯咖啡唔提神 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買 Lunch 番菇場 ~


忙下停下   好快又 4 點 ~

放工即番屋企   沖埋涼就休息下 ~

里奧大人 6 點 10 分打嚟話遲少少放工   咁我其實已經好想瞓   真係收完線都瞓着咗   之後 6 點 40 分打嚟話放工   我都要預備了 ~

差唔多 7 點幾開餐

是日晚餐 - 香辣炸雞 +  薄餅 + 香辣闊條麵

香辣炸雞 - 我連埋蒜蓉包一齊焗   但唔知點解個焗爐溫度校咗 250 度   可能我抹嘅時候郁咗   所以蒜蓉包燶哂   好在我多數焗 5 分鐘咋   如果一焗就 15 分鐘   肯定變非洲雞了 ~

薄餅 - 估唔到焗完有拉絲嘅感覺   勁正呀   哈哈 ~

香辣闊條麵 - 落鑊慢慢炒熱   咁樣無咁乾爭爭 ~

食完就洗碗   之後沖涼喇 ~

今晚坐定定睇電視   實在唔想郁 ~

里奧大人 11 點唔夠就瞓   我就睇埋 "香港愛情故事" 先瞓   結局好感動呀 ~

終於睇哂   聽晚應該可以 11 點左右瞓喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言