2020年12月24日星期四

麻辣手撕雞 & 招牌水餃 (外賣) @ 屋企 ( 24-DEC-2020 )




( 24-DEC-2020  THU )

今朝我應該 7 點唔夠已經醒咗   但繼續懶床   之後里奧大人鬧鐘響   我都要起身喇 ~

里奧大人今朝 WFH   中午就放假   所以陪我食早餐 ~


菇場超級勁忙呀   做到對手好攰 ~

Lunch Time 即去買牛筋丸米粉   今朝體力勞動   所以好鬼餓 ~


真係痴咗線   我尋日 Download Whatsapp Sticker   仲係有 X'mas 系列   我心諗都已經過哂聖誕啦   之後再諗一諗   原來仲有 2 日先聖誕節   呢一年真係對放假無概念   我自己又成日放假   里奧大人又間唔中放假   搞到我亂哂   哈哈 ~

4 點準時放工   去超市買火腿   再埋買餃子同手撕雞就番屋企喇 ~

番到屋企沖埋涼就休息   之後先醒起無買麵包   唉   聽朝想整腿蛋治都唔得 lu ~

里奧大人瞓到 6 點先起身   我都預備晚餐 lu ~

今晚 6 點 45 分開餐   因為我好餓呀 ~

食完抖陣再食蕃薯糖水   洗埋碗就沖涼 ~


睇多陣電視   今晚 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言