2020年12月16日星期三

豉汁蒸鯧魚 + Sambal 醬炒福花 + 蕃茄薯仔魚湯 ( 16-DEC-2020 )





星洲炒米係尋日里奧大人食剩嘅 Lunch   今晚再炒熱食


( 16-DEC-2020  WED )

尋晚瞓到半夜熱醒呀   直頭出汗   今朝起身問里奧大人熱唔熱 ?!   佢都話熱   可能我呢個發熱機開始 Work 喇   哈哈 ~

一起身突然間搞肚痛   係勁痛嗰隻   去唔到又勁想嘔   最慘係暈到不得了   點知真係暈咗呀   一醒番係伏咗喺地下   勁恐怖呀   我起身嘅時候只感覺到額頭好痛   見到損咗   感恩無流血咋 ~

之後同里奧大人講話頭先痛到暈咗呀   但起身之後都 OK   嚇到佢話搭遲一班車   等我沖埋涼先番工 ~

下次再咁搞肚痛   真係要即刻同里奧大人講   起碼等佢可以扶住我嘛   今朝真係好驚險 ~

早餐食芝腿治烘底   真係勁好味 ~


菇場忙下停下   好快又到 11 點 45 分 ~

Lunch Time 出去打簿   再行陣先買鯪魚球米番菇場食 ~

已經少米都咁多   但要少少米又驚得好少   哈哈


仍然忙下停下咁   4 點都可以準時放工 ~

去完超市買嘢就番屋企   沖埋涼就休息一下   個頭仍然扯住痛咁 ~

里奧大人 7 點幾放工   我都要預備喇 ~

一番到屋企   佢就話今日全日都好緊張   驚我暈咗無人知 ~

是日晚餐 - 豉汁蒸鯧魚 + Sambal 醬炒福花 + 蕃茄薯仔魚湯

豉汁蒸鯧魚 - 好耐無食魚   覺得好好味呀 ~

Sambal 醬炒福花 - 1 份只係 $10   所以買嚟食   加少少 Sambal 醬同蠔油一齊炒   唔駛味道咁寡 ~

蕃茄薯仔魚湯 - 用 7 個蕃茄 + 1 個大薯仔 + 6 條細嘅大眼雞   今次煲得都好味道呀   可能實在太想飲湯   哈哈 ~

洗埋碗再大清潔廚房   沖埋涼就休息   原來都已經 9 點幾 ~

里奧大人話我額頭腫咗呀   怪不得我咁痛啦   但我今朝照鏡又唔覺   佢講完再照   原來真係腫咗 ~

睇下電視   今晚又 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言