2020年12月5日星期六

泡菜豚肉炒即食撈麵 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯 ( 5-DEC-2020 )




( 5-DEC-2020  SAT )

今朝 9 點 50 分起身   梳洗完就住食早餐   不過突然要去搞啲嘢   所以都唔食住喇 ~

搞掂哂就去街市買煲湯料   之後先番屋企 ~

又要沖涼洗頭先食早餐   原來都已經 11 點   怪不得有少少餓 ~

金文拔芝士包 ($27)   本身有 6 塊   我比 3 塊里奧大人   留番 2 塊聽朝再食


食完早餐即大清潔   之後熨 3 機衫   之後再執下廚房   咁就已經 2 點 ~

里奧大人啱啱好放工   等佢買下午茶番嚟食喇 ~


里奧大人同事送比我嘅肥皂花


里奧大人話皇太后又嚟咗   里奧大人問佢有無買餸 ?!   佢即問里奧大人要唔要牛肉 ?!   答唔要又再問要唔要豬肉 ?!   仍然答唔要就問要唔要菜 ?!   話今日啲菜好靚   里奧大人話唔駛喇   我覺得好搞笑呀   係要問到人地要為止咁 ~

食完就煲湯   搞掂哂就抖下喇 ~

食完個下午茶都好飽下   今晚都要 7 點幾先開餐 ~

是日晚餐 - 泡菜豚肉炒即食撈麵 + 青紅蘿蔔粟米豬骨湯

泡菜豚肉炒即食撈麵 - 原來有 8 包撈麵過期 1 個月呀   所以開咗 4 包   但里奧大人話 Best Before 1/11/2020 無問題   同埋話其實 3 包都夠   我話開多啲食快啲   但係食唔哂   所以里奧大人話我自己呃自己   哈哈 ~

青紅蘿蔔粟米豬骨湯 - 無哂西施骨   所以買咗 $65 豬筒骨   再買 $40 蒸排骨   依家豬肉仍然超級貴   但我今日好想飲肉湯囉 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

同里奧大人睇戲   睇完都 11 點 ~

我就 11 點幾先瞓   里奧大人就睇完即瞓   因為聽日佢要番工呢   嘻嘻 ~

沒有留言:

發佈留言