2020年12月30日星期三

豉汁蒸鯧魚 + 旺菜拚蘿蔔 ( 30-DEC-2020 )

里奧大人同事好有心思   每個同事都掛一隻聖誕襪喺枱前   任由每個同事隨意放任何嘢   所以里奧大人就收到咁多嘢喇   哈哈   




( 30-DEC-2020  WED )

基本上如果里奧大人番工   佢鬧鐘響咗   我都已經醒㗎喇   不過就等佢搞掂哂先起身 ~

今朝佢搞掂哂   我仲以為 7 點 20 分   原來已經 7 點 30 分喇 ~

我手機鬧鐘居然無響呀   好肯定尋日自己 Set 其他時間   錯手關咗鬧鐘呀   真係好在里奧大人番工咋   因為本身佢今日係放假㗎   佢真係救咗我一命呀   哈哈 ~

早餐食奶醬多   今次都好好味 ~


菇場超級忙   好似話咁快就 11 點 45 分 ~

佢好似好凍咁   成張梳化佢瞓哂   勁嘆


Lunch Time 出去行陣   買埋香梨同牛筋丸米就番菇場喇   條街好鬼凍 ~


我同家姐都係第一次見佢咁樣瞓   平時多數背向梳化   我話佢覺得家姐好煩   成日影影影   哈哈


仍然勁忙   所以好快就 4 點 ~

放工去大昌買嘢   之後都即番屋企喇 ~

沖埋涼就休息下   里奧大人 5 點半放工   我都預備晚餐 lu ~

今晚 6 點半開餐   呢個時間開餐都唔錯   可以早啲食完早啲休息 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 旺菜蘿蔔

豉汁蒸鯧魚 - 今次呢條只係 $35   仲要好厚肉   食得好滿足呀 ~

旺菜蘿蔔 - 又係食呢兩款蔬菜   因為兩件一份係平啲 ~

洗埋碗就休息   今晚開始凍喇   所以唔願郁 ~

今晚 11 點半先瞓   但其實唔眼瞓   不過好鬼凍   要入被竇取暖   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言