2020年12月14日星期一

辛辣燒汁炒豚肉 + 焗海鮮卷 + 鮑汁唐生菜 ( 14-DEC-2020 )






( 14-DEC-2020  MON )

感恩一覺瞓天光呀   今日個天又係灰灰暗暗   不過聽日好似 10 度呀   諗起都凍 ~

里奧大人無啦啦起身話唔陪我食早餐   我話梗係唔駛陪啦   瞓多啲好過 ~

今朝都係食奶醬多   因為 3 個幾鐘頭又食 Lunch   所以無咩好選擇 ~


菇場忙咗陣   之後做自己嘢 ~

Lunch Time 落去行下   買完生果再去買燒賣+炒麵   唉   其實都唔知食咩好   食到好悶了 ~   


無啦啦超級勁忙   我做緊嘢嘅時候   8 卦企喺我隔離講嘢   我話你啲口水整到我隻手度呀   佢話戴咗口罩點會噴到口水呀   之後一齊大笑   但我真係覺得有水滴落我手庋㗎 ~

感恩放工前搞掂   可以準時放工   去埋超市買嘢先就屋企 ~

里奧大人鍾意食呢隻雪條嘅口感   所以我又買多 3 盒比佢


埋涼就抖陣   其實勁餓   但點都唔會咁早食飯   哈哈 ~

是日晚餐 - 辛辣燒汁炒豚肉 + 焗海鮮卷 + 鮑汁唐生菜

辛辣燒汁炒豚肉 - 之前買咗一個大洋蔥   今晚要食喇   其實之前諗住煮雜豆豚肉螺絲粉   但星期五食剩盒白飯   咁就煮呢個餸呢 ~

焗海鮮卷 - 越食越覺得無味道   應該唔會再買來食了 ~

鮑汁唐生菜 - 呢份唐生菜只係六蚊雞   又係好爽脆呀 ~

洗埋碗再大清潔廚房   沖埋涼就休息 ~

咁里奧大人熨衫   我叫佢比我熨   快啲沖涼同埋食大菜糕   佢點都唔肯   成日話好快熨完   9 點半肯定熨完   講咗幾次先比我熨   佢驚我攰   但我話今晚唔攰   當做運動囉 ~

唉   我真係唔熨好過熨   隻手無啦啦無力   個熨斗趺咗落地下   所以爛咗呀   嗚嗚 ~

今晚睇電視睇到 11 點半   又唔覺話好眼瞓   但點都瞓喇   因為開始好凍呀 ~

沒有留言:

發佈留言