2020年12月8日星期二

臘鴨肶拼臘腸 + 潤腸糯米飯 + 清甜白菜仔 ( 8-DEC-2020 )






( 8-DEC-2020  TUE )

又一覺瞓天光   感恩感恩 ~

我一起身   里奧大人就問我仲有無唔舒服 ?!   我問點解咁問嘅 ?!   佢話尋晚我占寒占凍嘛   其實佢唔講   我都唔記得喇   哈哈 ~

今朝有人嚟整水箱   所以里奧大人番晏晝   又可以陪我食早餐喇 ~


菇場超級勁勁勁忙   真係樣樣都趕住做咁呢 ~

11 點 45 分出去行陣   之後再買腸粉燒賣番菇場慢慢食 ~


1 點唔夠都即開工   真係做到 3 點 50 分先做完 ~

4 點放工即走   去埋買菜就番屋企 lu ~

沖埋涼都抖下   好攰呀   所以都唔熨衫 ~

里奧大人 7 點放工   我都即預備喇   里奧大人問可唔可以沖涼   我話啲飯未得呀   佢話正呀   可以沖耐啲   呢下好笑   平時都無催佢啦   不過佢成日要講一大輪嘢先去沖涼   咁梗係要佢快去沖啦   哈哈 ~

是日懶餐 - 臘鴨肶拚臘腸 + 潤腸糯米飯 + 清甜白菜仔

臘鴨肶拚臘腸 - 家姐之前比我嘅   我覺得仲係新鮮就快啲食 ~

潤腸糯米飯 - 最開心係清埋條過期潤腸   我又想食糯米飯   所以就咁蒸就算喇 ~   

清甜白菜仔 - 好似好耐無食白菜仔   咁買來食啦   之前買咗嚿薑   今晚就切絲落鑊煮菜   點知差唔多熟嘅時候先見到啲薑   我真係唔慣落薑   因為應該係一早落鑊再煮菜嘛   哈哈 ~   

洗埋碗都開機洗衫   之後沖涼喇 ~

估唔到 10 點半套 "香港愛情故事" 真係幾好睇   但做到 11 點半   所以依家最快都要 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言