2020年12月17日星期四

甜豆炒臘肉 ( 17-DEC-2020 )




( 17-DEC-2020  THU )

今朝起身真係凍咗好多呀   咁我起身刷牙嘛   里奧大人問我有無暈 ?!   我話無呀   佢先安心行番出去 ~

佢又話瞓得唔好   我以為佢凍得滯   但原來佢係驚我下次再暈   話今次好彩喺屋企暈   擔心我喺街暈咗咁點算   我叫佢對我再好啲   個人開心無咁易暈   哈哈 ~

今日里奧大人 WFH   又陪我食早餐喇 ~


菇場忙呀   都係做番之前做唔切嘅嘢 ~

家姐打嚟問我得唔得閒 ?!   我話做咩   佢話好想講我知   件晨褸好暖呀   佢好搞笑㗎   開心就會打來親口講   次次都係咁 ~

咁我順便話佢知尋日我暈咗   我話我有咩三長兩短   記得食哂我屋企啲零食   家姐話妳覺得我仲有心情食咩 ?!   呢下好笑呀   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去買紅豆湯   再買包芒果乾比里奧大人   之後先買炒麵番菇場食 ~

其實番到菇場都 12 點 15 分   但我都覺得仍然係好早食 Lunch   哈哈 ~


做呀做   做到 4 點就準時走 ~

番到屋企即沖涼   之後抖到 5 點幾先煮晚餐 ~

是日晚餐 - 甜豆炒臘肉

甜豆炒臘肉 - 家姐之前比嘅何培記臘肉   3 條可以食 6 餐   新鮮食真係好味好多  起碼有油香   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼喇   休息一陣就食生果 ~

依家 8 點半開始睇電視   睇到 11 點半   不過我今晚都係睇到 11 點   天氣咁凍   真係好想快啲瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言