2020年12月10日星期四

招牌餃子 (外賣) + 蠔油唐生菜 ( 10-DEC-2020 )

星期一買嘅提子麥包   今晚點都食埋去啦   最搞笑里奧大人以為我啱喺背囊拎出來   仲問個包有無臭到 ?!   我話放喺雪櫃點會臭呀   佢話好彩


( 10-DEC-2020  THU )

今朝起身已經感覺到眼腫腫咁   之後再望塊鏡   真係好似喊完咁呀   救命 ~

里奧大人今日 WFH   所以陪我食早餐 ~


9 點先番到菇場   即去 Pantry 洗杯   咁啱見到小 A 洗完杯   佢話好耐無喺 Pantry 見面   之後話哋因為我好早番到嚟   不過我自從喺菇場食早餐   真係最遲 8 點 25 分都番到去   靜靜哋食早餐好鬼正㗎 ~

菇場超級勁忙呀   做到對手無力 ~

Lunch time 同 8 卦一齊去買 Lunch   佢都奇怪點解我唔行陣   我話好攰唔想郁   哈哈 ~


1 點準時開工   仍然忙呀   好在 2 點幾搞掂哂   可以抖下 ~

放工即走   買埋菜同餃子就番屋企喇 ~

番到屋企即沖涼洗頭   今晚肯定唔會熱   哈哈 ~

今晚雖然有啲餓   但都堅持 6 點半開餐 ~

是日懶餐 - 招牌餃子 (外賣) + 蠔油唐生菜

招牌餃子 (外賣) - 懶呀   同埋好攰又唔想叫外賣   所以食餃子喇 ~

蠔油唐生菜 - 今次啲生菜好爽脆呀   希望下次都係咁啦   哈哈 ~

洗埋碗就食生果   之後休息喇   勁爽 ~

我叫里奧大人幫我錄電視呀   真係唔想晚晚 11 點半先瞓   依家呢個時勢   要有足夠睡眠嘛 ~

不過今晚都有睇電視   但睇到 11 點就已經好眼瞓   真係唔可以成日捱夜   哈哈 ~   

沒有留言:

發佈留言