2020年12月9日星期三

梅菜蒸排骨 + 粟米蛋花湯 + 自家制麵包 ( 9-DEC-2020 )

咖啡好平呀   只係 $20/Pack   上次我特登用 $24 買 2 罐樹懶公仔嘅咖啡   依家有啲嘔血感覺   所以我聽日會再買多 2 Pack   溝淡佢呀   哈哈   



( 9-DEC-2020  WED )

尋晚發好多夢   有個夢好搞笑   個女人簽份重要文件   佢簽完比人哋   但佢手上份文件係 1 塊 A4 紙 Size 嘅 Pizza   哈哈 ~

今朝里奧大人鬧鐘響   我都仲係好似發緊夢咁呀 ~

雖然又係灰灰的天   但又唔係話好凍 ~

早餐食奶醬多   好耐無食佢喇 ~


我一番到菇場會即刻除件褸   咁我仲着短袖   好在 8 卦都係短袖   勁驚以為得我一個咁怕熱呀 ~

我之前成日喺 Panash 買呢個牌子乳酪   家姐今朝 Send 比我睇   都知佢買比我㗎喇


菇場超級勁忙   又好快 11 點 45 分 ~

出去買生果   之後就買牛筋丸河番菇場食喇 ~

肥仔蠔以為我要雙辣   哈哈


仍然忙   所以好快 4 點 ~

放工即番屋企   沖埋涼就抖下 ~

里奧大人 5 點放工   我都要預備喇 ~

今晚都係 6 點半先開飯   都係正常時間食飯好啲 ~

是日懶餐 - 梅菜蒸排骨 + 粟米蛋花湯 + 自家制麵包

梅菜蒸排骨 - 星期六買嘅蒸排骨   今晚點都要食㗎喇   估唔到口感勁正   即係唔 "鞋"   哈哈 ~

粟米蛋花湯 - 懶去買菜   又煮呢個懶湯 ~

自家制麵包臘肉夾麵包好味呀   好似臘腸卷咁   鹹鹹甜甜 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇電視 ~

今晚又 11 點半瞓   真係覺得太夜   但又好想睇哂成集囉   唉 ~

沒有留言:

發佈留言