2020年12月27日星期日

黑椒牛仔骨 + 自家制麵包 ( 27-DEC-2020 )

朝早食唔哂嘅法包   今晚食埋去



( 27-DEC-2020  SUN )

今朝里奧大人番工   佢出門口之後   我都即刻瞓到   不過只係瞓到 9 點左右都醒 ~

梳洗後就整早餐   今朝搞咗半個鐘先食得   好在唔餓咋   哈哈 ~

馬莎買嘅雜錦種子黑麥短法包   細細條要 $19   不過又幾鬼好味   哈哈  


我鍾意食法包㗎   搵晚又整蒜蓉包先


食完就大清潔屋企   之後再大清潔廁所   沖埋涼就休息 ~

話咁快已經 12 點幾   等里奧大人番嚟先整午餐 ~

3 點先開始食   里奧大人都食得好開心  哈哈 ~

火腿絲通粉   里奧大人鍾意食煎過嘅火腿   咁整比佢食啦   我自己食就咁淥熟就算㗎喇


架馬莎買嘅熱香餅 ($40/4件)   口感都好 Soft 


食完就睇 Youtube   里奧大人就瞓覺   仲瞓到 5 點 ~

7 點左右預備晚餐   但差唔多 8 點先開餐   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 + 自家制麵包

黑椒牛仔骨 - 今次跟姊妹教嘅焗牛仔骨方法   終於唔"鞋"喇   底部有雜豆 & 意粉   里奧大人以為咁大碟牛仔骨呀   我話因為唔想洗多隻碟   所以擺埋一齊   哈哈 ~

自家制麵包 - 芝士麵包好味道呀   我同里奧大人講   我之前都喺度諗   如果整其他味道就好啦   估唔到今次就係芝士包   感恩感恩 ~

洗完碗就大清潔廚房   開埋機洗衫就沖涼喇 ~

呢排超級勁攰   間唔中又頭痛   今晚仲好似每月一到咁添呀   仲諗住聽日行山   不過睇下到時情況點先再決定 ~

今晚真係勀   11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言