2020年12月13日星期日

酸齋 & 齋鴨腎 & 齋點心 (外賣) @ 屋企 ( 13-DEC-2020 )

鹹水角+春卷+芋角+腐皮卷+蘿蔔糕+馬拉糕
港記買嘅芝麻糊好味道呀   里奧大人就鍾意食紅豆大菜糕   所以買咗 2 盒



( 13-DEC-2020  SUN )

尋到半夜醒咗   擔心聽朝無的士  又擔心塞車 ~

今朝 8 點 15 分要起身   但感覺得好似啱啱先瞓着咁 ~

沖埋涼就等食   最搞笑里奧大人就話慢慢食   但我叫佢快啲食呀   寧願食完早啲預備 ~


咁里奧大人沖涼嘅時候   家姐打嚟話佢想坐的士來   順便接埋我地仲方便   真係好在早咗預備定咋 ~

9 點 45 分都到大酒店   今日上山嘅親戚唔多   加埋我哋只係 7 個 ~

11 點幾出發去和合石   儀式完畢就送回大圍火車站解散 ~

家姐番屋企同姐夫食 Lunch   我哋送家姐搭巴士   真係好在送佢到巴士站咋   佢成日話新強記對面坐巴士   我哋話得小巴去寶福中咋喎   都無巴士   但佢點都話係新強記對面 ~

之後里奧大人話係另一邊呀嘛   所以都係陪埋佢搭車先走 ~

咁頭先我問家姐名城喺邊 ?!   佢斜啤住我話尋晚見到   我話經過地鐵站都唔見嘅   原來佢落車之後行錯方向   怪不得會見到啦   真係笑死我   哈哈哈哈 ~

尋晚里奧大人自己約家姐嘛   佢問家姐喺邊 ?!   家姐答佢喺條天橋中間   好在我無食飯   唔係肯定噴飯都似   咁即係邊先得㗎 ?!   同埋好似有兩條橋   咁個天又黑哂   仲要咁形容   真係點搵妳好呀家姐 ~

我哋周圍行下睇有咩食店   但好多都係粉麵店   我話唔想食呀 ~

最後經過魚米   有哂格板同埋有卡位   感覺安全所以即入去食喇 ~

胡椒味菜豬肚配白飯 ($51) - 我覺得無胡椒味   咁我自己再落胡椒粉   里奧大人話我落咗呀   人哋寫住淮鹽   我即望囉   都無寫   同埋另 1 樽係鹽   所以好肯定係胡椒粉囉   衰人


鹵肉碎配雞扒飯 ($51) - 味道都 OK


頭先見到有荃灣小巴   里奧大人話想行下買下嘢   咁我話食完 Lunch 睇下攰唔攰先 ~

咁食完都精神   所以去荃灣行陣喇 ~

去到小巴站   見到得 3 個人喺車   我同里奧大人講話我個胃有啲頂住   希望唔好咁快開車   佢話點會咁快開車吖   得幾個人   點知佢上完車就即刻開車呀   佢自己都忍唔住大笑出來 ~

我話頭先食完湯飯再飲杯鹹桔蜜   平時我唔會飲哂杯飲品   但好口渴先飲哂   點知出事 ~

好在坐車都 OK   唔係就慘喇 ~

坐咗 10 分鐘就到千色店附近   估唔到咁快 ~

喺千色店買咗 1 包薯片   之後有個男人連掃 6 包   我同里奧大人講話不如買 2 包   佢話唔好   比完錢就同我講話買 6 包嗰個人係傻傻哋咁   我話其實係咪串我買得多嘅就係傻呀 ?!   佢話個男人比完錢之後   隻手係咁 Fing 㗎   仲話其實係我拎完 1 包   佢先拎 6 包呀   不過我頭先見佢眼神真係有啲怪嘅   原來真係有些少問題 ~

行完就穿去另 1 個商場   之後去藥房買 Cream   我買咗 2 盒   但我其實想買多啲   因為我晚晚都搽   之後問里奧大人點好 ?!  佢話晚晚搽就梗係買多啲啦   下次特登入嚟買   車費都喺番到   所以買多 2 盒啦 ~

之後大家都開始攰   見到間翠蓮素食   我話買齋做晚餐   今晚唔駛煮   里奧大人話蘿蔔糕要整熱喎   我話放入焗爐就搞掂啦 ~

因為佢覺得我話唔駛煮嘅定義係只係放喺碟就可以食   即係唔駛開鑊開爐   因為佢知我攰先會話唔煮呢 ~   

買完就搭小巴番屋企喇   里奧大人真係上車無耐就瞓   我都中下中下 ~

里奧大人話買雞蛋仔同大菜糕   咁都好呀   都想食啲甜嘢 ~

朱古力雞蛋仔   我焗熱再食   仲正呀 


經過價真棧   見到雜錦朱古力特價 $22/包   里奧大人成日話無佢份嘛   咁即買一包比佢   其餘就係我同家姐嘅
里奧大人鍾意食 BROOKSIDE 朱古力 ($25/包)   又終於買到   我之前成日去 360 都無㗎  


喺正隆行買嘅辣汁豬肉乾 & 沙爹豬肉乾 (合共 $61.6)  
千色店買嘅安格斯牛肉味薯片 ($18)
藥房買嘅 Cream ($20/盒) 


茶包袋 ($12) 就買比家姐   又係搵咗好耐都缺貨   所以見到即買   咁我之前都比咗 1 包比佢   所以佢話買 1 包就夠   蒸籠布同焗盤都係 $12


沖埋涼就睇電視   今晚 7 點幾開餐   呢間嘅點心都好味呀 ~

洗埋碗就休息   抖多陣先食芝麻糊 ~

我今晚 10 點半都瞓先喇   好攰呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言