2009年4月9日星期四

Blog 友卡姑 lunch + 酸梅麵豉排骨 + 節瓜紅衫魚湯








今朝同同事一齊食早餐   掛住傾計   都唔記得要烘底   唯有安慰自己話無咁熱氣啦 ~ 



番到菇場繼續忙呀忙 ~  

晏晝我同里奧大人有幸同 Blog 友卡姑一齊去興記 lunch   事緣本來夜晚先同卡姑食晚飯   但佢臨時有事   所以夜晚就去唔到   但呢   d 手信又差唔多到期   所以都係非見不可   so 就要勞煩卡姑山長水又遠黎同我 lunch 喇 ~  











去到興記一定要食佢好恨食嘅常餐   由於我見到佢都飽   so 我唔食餐   散叫奶醬多 + 雞中翼   咁同佢地又可以 share   而我又要幫下里奧大人食淨嘅餸頭餸尾   所以我最後都好飽呢 ~ 













食完就送卡姑到港鐵站   佢好似好唔捨得我咁呢   嘩哈哈 ~

一諗到連放 4 日假期就真係好開心呀   再加上今日老闆唔喺度   真係 free 到爆呀 ~

是日懶餐 - 酸梅麵豉蒸掛骨 + 節瓜紅衫魚湯

酸梅麵豉蒸掛骨 - $2 麵豉 + $1 酸梅 + $10 排骨   加多 1 隻指天椒去蒸   又酸又甜又辣   超好味呀   里奧大人係咁扒飯   一路食 一路話正呀 ~ 

節瓜紅衫魚湯 - $6 ( 3 個細節瓜 ) + $17 ( 2 條紅衫魚 )   唔知點解今次覺得好腥   勁唔想飲呀 ~

沒有留言:

發佈留言