2009年4月15日星期三

感恩 + 住家飯 @ 媽咪屋企














媽咪今朝 8 點做白內障手術   所以我今朝要 6 點 15 分起身   陪媽咪一齊去法國醫院喇 ~  

去到都係 7 點 40 分   眼科仲未開   所以坐喺大堂等 ~  

坐到夠鐘就上去眼科喇   登記完就滴眼藥水   等瞳孔大咗就可以做架喇 ~ 



手術大約要做 30-45 分鐘   所以當媽咪入手術室我就 9 秒 9 去 Canteen 食早餐   食奶醬多 +奶茶    咁都要 $24   我覺得好貴呀   最慘杯奶茶又唔好飲嘛 ~ 






始終心掛掛   所以用咗 10 分鐘就食哂份早餐   早 d 坐低等媽咪出黎好過 ~ 

今次手術做咗 45 分鐘   非常成功   感恩感恩   感謝神保守帶領 ~  

之後同媽咪番屋企   朱朱見到我好開心架   因為知道我會同佢出街   不過番到屋企都係 10 點幾   無咁早食 lunch   所以佢等呀等   等到瞓着覺呀 ~   











食完買埋比媽咪   我就番工喇 ~ 

番到菇場超凍   應該作病   年紀大喇   真係唔可以咁頻樸 ~ 

本來諗住煮飯   點知里奧大人打黎話想探媽咪   所以去媽咪屋企食飯 lu ~

朱朱今日成日等去街   但因為媽咪做完手術唔帶得佢出街   佢應該等咗成個晏晝無瞓過   所以夜晚我地食飯時   佢瞓到豬一隻咁呢 ~







唉   個人真係超唔舒服   內冷外熱   所以番到屋企即探熱   好在 100度  
拿拿聲食粒退燒丸就瞓覺喇 ~  

 

沒有留言:

發佈留言