2009年4月26日星期日

臘腸蒸雞翼 + 菜心 + 雞骨草 + 勁薑蕃薯糖水








呢排太攰喇   所以都無番教會    同里奧大人去茶餐廳食早餐   再去街市買嘢   話咁快就過咗一個上午 lu ~







呢排無湯水比里奧大人飲   所以番到屋企即煲官燕棧嘅雞骨草湯包   自己再加半個羅漢果一齊煲   好甜好潤好好味呢 ~



之後就熨 3 機衫   真係企到腳軟呀   不過我又唔慣着無熨過嘅衫喎 ~ 

熨完就清潔廁所   再沖個熱水涼   真係超舒服呀 ~ 

抖陣就去食 tea 喇   無乜胃口   所以食星洲炒米   里奧大人食粟米班腩飯 個汁都 ok   但班腩就炸到好乾   哼   等我下次又試下炸班腩先   我相信會好食過佢地呢   哈 ~









太耐無煮飯咁   所以煮 d 簡簡單單嘅 warm up 下先咯 ~
 

是日懶餐 - 臘腸蒸雞翼 + 菜心 + 勁薑蕃薯糖水

臘腸蒸雞翼 - 毫無難度   覺得里奧大人好似好慘咁   食埋呢 d 無益嘅臘腸 ~

菜心 - $4 斤   但 $10 有 3 斤   無啦啦又咁平嘅   之前 $16 斤架   不過依家就無之前嘅咁靚同咁大條囉 ~

勁薑蕃薯糖水 - 突然好想食   所以就煲喇   超正呀 ~  

7-11 之前有得換 3D 嘅狗仔同貓仔杯   家姐超鍾意其中 1 隻八哥   但係就換咗 20 隻都無    所以佢不斷係咁買買買   而我呢   又因為咁而買買買   最慘次次買買下就會買幾十蚊   因為如果尾數 $2 之內就會停手   如果唔係就會繼續買到 $2 之內   家姐仲勁   儲下儲下有成 8 張印花紙   仲要唔計之前果 d 喎   為咗一隻八哥可以咁   我真係無佢咁勁囉 ~






沒有留言:

發佈留言