2009年4月7日星期二

豆豉鯪魚炒油麥菜 + 海龍海馬瘦肉湯






今日早餐被迫食得豐富 d   因為我想食沙律醬汁而要食吉列魚柳呢 ~ 





晏晝請假陪媽咪去醫院 "度" 眼   所以同埋媽咪 朱朱一齊 lunch 喇 ~ 

諗住 "度" 完眼就去九龍城食小小泰國嘢   所以我只食件奶油多 ( 燶 d 再要多奶油 )   唔咁強調就唔好食架   朱朱又眼定定想食嘢咁款   so 叫咗塊火腿  $3 好唔抵呀   哈 ~  













食完就出發去醫院   半個鐘搞掂   都好快手 ~ 

同媽咪去九龍城小曼谷食 tea   串燒 3 串 ( 雞 / 牛 / 豬 ) + 龍眼冰 + 清湯牛丸湯河    個湯粉落埋辣椒粉一齊食真係好好味呀 ~  











之後同媽咪行 d 泰國雜貨店   拖住媽咪隻手行街   感覺媽咪真係老喇   細細個媽咪拖   依家掉轉頭拖媽咪   好感慨呢 ~  

途經寵物店   見到張狗仔床好似好舒服   所以即買比朱大姐   盛惠 $158   我覺得好抵   因為朱朱一瞓落床就唔願出落床呀 ~







送完媽咪番屋企   我就番屋企煮飯喇 ~ 

是日懶餐 - 豆豉鯪魚炒油麥菜 + 海龍海馬瘦肉湯

豆豉鯪魚炒油麥菜 - 有魚又有菜   最緊要方便   妳知啦   頻樸咗成日   有煮飯已經好好架喇    唔係我自己讚自己架 ~ 

海龍海馬瘦肉湯 - 媽咪特登朝早煲架   所以我又慳番唔小時間滾湯呢 ~ 

食完飯就食媽咪喺百佳買嘅長柄士多啤梨   好香好靚   但超級勁酸呀 ~ 


沒有留言:

發佈留言