2009年4月8日星期三

叉燒炒米粉 + 菜心








今朝勁唔想食鹹嘅早餐   所以又走去食牛奶麥皮 + 菠蘿油 + 奶茶   不過當自己又唔係好想食麥皮嘅時候   一食落口確實令人幾反胃呢   唯有一路食一路話降膽固醇   好健康咁呢   咁樣先食得哂   但係個菠蘿油就只能夠食一半囉   嘥哂 ~ 






真係巧邪   同事問我有無嘢做   我話無   點知唔夠 10 分鐘   我阿 Head 就比嘢我做 ~

晏晝同里奧大人食車仔麵    d 辣汁真係好好味呢   如果自己識整就好喇 ~  







是日懶餐 - 叉燒炒米粉 + 菜心  

叉燒炒米粉 - $17 叉燒 + $4 蒜芹 + 2 餅米粉   炒埋一齊就好大碟   要分兩餐食呀 ~ 

菜心 - 呢期菜心好似好老咁   定係我灼得太耐呢 ~

沒有留言:

發佈留言