2009年4月25日星期六

元綠壽司 + 探朱朱



三文魚壽司

冷辣辣麵

素魚翅海蜇壽司 / 螺肉壽司






熟帶子壽司 / 蟹籽沙律腐皮壽司 / 太卷









八爪魚





落雨濕濕真係好煩呢   無哂心機   所以去食飽 d 嘅早餐   就係五香肉丁腸仔公仔麵 + 凍鴛鴦   但個麵超難食呀 ~  



番到菇場勁 free   因為老細 off   無王管真係好好呢   但我都好自律架 ~  

晏晝同里奧大人一齊 lunch   到到都要等    所以去只需要等 1 張枱嘅夏麵館開餐算喇   


海蜇

炸大排擔擔麵




生煎包


食飽飽   里奧大人就自己番屋企休息   我就出去探朱朱喇 ~  

一個人探朱朱真係好 "lei hea"   因為要抱住朱朱   又要用件褸披住朱朱   驚佢凍   又要左手抱朱   右手影相   再加上朱朱又惡喎   幫佢抹咀仔又咬又吠   真係嚇到我三魂唔見七拍呀 ~  









今日朱朱都精神   姑娘話只係唔多肯食嘢   同埋改咗嘅藥方對朱朱嘅腎都好咗   其他都 ok   咁我就安樂喇 ~



之後去 Body Shop 買唇彩 & Body Lotion   仲做埋 Member   但做完又後悔   因為其實我好小去 Body Shop 買嘢呢 ~ 

番到屋企坐陣就同里奧大人去食元綠壽司  lu ~ 

沒有留言:

發佈留言