2009年4月14日星期二

煎靚靚雞翼 + 灼芥蘭 + 老抽王蔥粒炒飯 + 隔夜湯











放咗幾日假   再加上尋晚瞓得唔好   真係勁想繼續瞓唔番工呀 ~ 

早餐食較為健康嘅三文治 + 奶茶   食完好精神   但就好唔想番工囉 ~ 



菇場又靜   追 Blog 追到想嘔   要停一停   唔係就會驚咗架喇 ~ 

晏晝同媽咪 里奧大人去美心皇宮飲茶   好耐無飲茶   所以覺得好好味咁呢 ~ 

( 乳豬燒鵝飯 )

( 麵醬蒸排骨 )

( 潮州粉果 )

( 炸雲吞 )

( 燒腩卷 )

( 紫米露 )


放咗幾日假   攰到甩肺   所以煮 d 比較簡單 d 嘅餸   唔係就會選擇出去食   因為我驚我無命呀 ~ 

是日懶餐 - 煎靚靚雞翼 + 灼芥蘭 + 老抽王蔥粒炒飯 + 隔夜湯

煎靚靚雞翼 - 用韓國醬汁醃一晚   勁好味   不過勁易燶   好煩 ~  

灼芥蘭 - $10/2 斤   抵啦   不過我唔食葉架   媽咪話唔好食咁多葉   因為好似話係好濕熱   so 我索性唔食葉呢 ~ 

老抽王蔥粒炒飯 - 用老抽炒飯真係好味好多   不過我覺得無益 ~ 

隔夜湯 - 我第一日飲覺得有 d 苦   但今晚飲又覺得好甜喎 ~   

沒有留言:

發佈留言