2009年4月22日星期三

無哂 "先知" ( 心機 ) 呀

哎呀   呢兩日每月一到呀   個人無哂 "先之"  ( 普通話黎架 )   點算好呀 ~  

星期一嘅食物





里奧大人自己嘅晚餐   我無胃口   但佢多數會買我鍾意食嘢食物   如果我鍾意食都可以一齊食嘛   雖然有我最鍾意食燻蹄   但唔舒服就聞到陣味都想反胃 ~  



星期二嘅食物 

早餐飲半杯奶茶就算   因為真係食唔落嘢呀 ~  

晏晝好 d   所以陪里奧大人 lunch   我飲例湯   其他 no way ~ 






呢兩日都係靠利賓納吊命   如果無佢   真係唔知點算好呢 ~  



沒有留言:

發佈留言