2009年4月29日星期三

越興園 @ 旺角 + 探朱朱


















今朝好肚餓   所以食榨菜肉絲米粉 + 腸蛋多士 + 奶茶    除咗肉絲之外 ( 因為我唔食嘅 )   其他都好好味道咁   可能真係好肚餓呀 ~






菇場無嘢做   無無聊聊諗下嘢   諗到呢排成日探朱朱   所以都無時間照顧里奧大人   又無住家飯比佢食   唉   都幾慘咁 ~

好在里奧大人知道朱朱係我心目中第一位   知道我唔探會心掛掛   所以都叫我去探朱朱   仲話無住家飯食唔緊要   最緊要係食多 d 生果同運動咁話喎   咁識體諒人   真係無嫁錯你呢   呵呵呵呵 ~ 

天氣好好呀   所以同里奧大人行遠 d 食 lunch   我食魚蛋河粉   里奧大人食炸醬麵    我覺得加辣椒油同紅醋真係好正   顏色又靚喎   不過次次食完個胃就唔多舒服咁囉 ~










放工去探朱朱兼聽報告   好感恩係 6:45 pm 可以見到醫生 ( 因為之前姑娘話如果要見醫生嘅話   就要等到夜晚 10 點 )   醫生話朱朱腎同肝係好過入院前   但就唔係叫做好   但食咗藥同轉咗藥膳配方就好好多   不過我相信朱朱出院之後   有媽咪好好嘅照顧   有神嘅保守帶領   朱朱必定會渡過一個又一個嘅難關 ~














希望大家繼續為朱朱送上祝福及祈禱    謝謝
 

同家姐去附近嘅越興園晚餐   叫咗牛肉撈濛 + 越式拚盤 ( 細 ) + 青檸梳打    味道 ok 啦   始終唔 expect 旺角有好嘢食呢   食完送埋家姐去巴士站就走 lu 

沒有留言:

發佈留言