2009年4月24日星期五

瘋薯 & 感謝大家有聲無聲的祝福 & 祈禱


非常感謝大家有聲無聲的祝福 & 祈禱   真是朱朱 & babymama 的福氣呀   謝謝大家 !!!! 

唔好意思呀   我唔敢回應妳地呀   因為我一諗起就好想喊   Sorry 呀   希望妳地體諒 ~

今晚放工約埋家姐一齊探朱朱   我就早到   所以可以喊完   平復哂心情先探朱朱   感謝主    見到朱朱都精神   真係安心好多呀 ~  



姑娘姐姐話朱朱日頭唔瞓   企定定眼碌碌   oh   我估係等緊我地呢 ~  

我地好感恩   因為可以探足 1 個鐘 ( 其實每次只可以探 15 分鐘 )   我地就輪流企喺度抱朱朱   佢好眼瞓   但我地走嘅時候   就即刻精神同狂叫我地呀    搞到我地又喊住走喎 ~












同家姐今次又係掃街   首先食瘋薯   揀咗濃味芝士 + 酸忌廉 ( $33 )   我覺得勁失望   芝士醬好小   個味又唔夠濃   個酸忌廉又無味   好在薯條熱辣辣   唔係就慘喇 ~







跟住食辣魷魚鬚   個汁超正呀   臭豆腐呢   熱辣辣加埋甜辣醬   又係超正呀 ~   









最後 share 食冷冷撈   真係好夠飽呢   之後就各自歸家喇 ~

神呀   求祢醫治朱朱   讓朱朱有強健嘅身體   可以戰勝一齊嘅病魔   早日出院   求主保守帶領   憐憫醫治朱朱   奉主名求   阿門 ~

沒有留言:

發佈留言