2009年4月6日星期一

炒粒粒 + 隔夜湯



早餐又食三文治 + 奶茶

Lunch 嘅時候驚落雨   so 同里奧大人去菇場附近茶餐廳食   我明明叫牛丸米   點知黎咗豬肉丸米   我最憎最憎食豬肉丸   但係幫我寫單位哥哥應該係新黎   我費事佢比人鬧   so 我哽哂去   勁難食呀   好在里奧大人叫嘅涼瓜排骨飯超好味   食咗小小   個人都開心番 d 呀 ~   





是日晚餐 - 炒粒粒
炒粒粒 - 材料有 1 個大紅椒 ( $8 ) + 2 件豆腐乾 ( $3 ) + 粟米 ( $4 ) + 菜甫 ( 屋企有 )   加糖加雞粉炒呀炒   好香好好味呀   因為我好鍾意食菜甫粒架 ~

沒有留言:

發佈留言