2009年8月22日星期六

里奧大人生日飯 @ Oliva 大埔 ( part 2 & 2 )


安格斯牛柳 - 煎到好香   面頭有 d 黑椒    估唔到會有肉汁   仲諗住 $98 無驚喜  點知有喎   噢








芝士吞拿魚菠菜大菇 (Stuffed mushroom with spinach and ricotta cheese ) -  我大鄉里    第一次食咋    都係覺得有 d 漏  







食完 pepperonis  之後     本來想繼續漫無目的咁行  希望發現新驚喜    但里奧大人成頭汗   目光呆滯    又揹個超重 backpack    我都唔好得幾多   怕會再肚痛     所以決定去第度    不過里奧大人強調一定要去有冷氣嘅地方    真係好小會咁聽見啊     佢真係好熱呢   陰公 

本來想去尖沙咀或銅鑼灣 shopping    但呢個唔係我 planning 之內   所以我唔想去  同埋唔想又浪費金錢買嘢      所以我話番屋企休息   夜晚再入大尾督食嘢好過    

平時呢個時候坐車實無位    但好好彩我地坐架車係無乜人    樓上得 3 個人咋    幾 free 呀    天色又好喎   good  





番到屋企第一時間飲凍嘢    開冷氣   再沖涼   爽到呢      里奧大人入房瞓   我就睇睇下電視瞓埋     瞓咗半個鐘     出完一身汗真係好攰呀 

6 點 8 先起身   入到大尾督實無位      加上又唔係好肚餓    所以最後都係坐到 7 點半先出門口   去屋企附近嘅 oliva 食飯慶祝算喇  

問番里奧大人今日開唔開心   佢話比人老點喎   熱到丫   想中暑咁啊    噢     咁直接嘅 

沒有留言:

發佈留言