2009年8月2日星期日

星林居雲南米線餐廳 @ 尖沙咀 ( 2-aug-2009 )

我嘅豬軟骨腐竹米線 (走肉碎 ) 小辣 - 走咗肉碎一 d 都唔辣   但唔走又好多肥豬肉粒喎  


里奧大人嘅豬腩肉油麥菜米線 ( 小辣 ) - 豬腩肉超入味  勁正呀




兒生女嘅雞中翼豬紅豬軟骨米線 ( 小辣 ) - 聽講雞翼又係好入味啊 


我姑奶嘅餸  因為有 6 樣餸   所以同米線分開上 - 有豬皮  餃子  炸醬  腐竹  其他唔知係乜    豬皮又係勁入味  好食呀 


鹹檸七 -  將隻鹹檸檬 "篤" 得太犀利   飲到最尾 1 / 3 好鹹啊   不過就好鍾意呢隻酒杯    好似豪飲啤酒 feel 咁啊


柑桔蜜 - 飲咗一啖  唔記得點咯     不過又係好鍾意呢隻杯囉  


( 2-aug-2009 sun )
10 點起身喇   本來諗住行路番教會   但好焗   最後都係要打的番教會   啱啱沖完涼真係唔想咁快就立痴痴啊  
早餐去教會附近食    唔駛咁趕嘛   平時已經趕啦   唔想放假都咁趕呀






番完崇拜就要番屋企喇 因為家姐去我屋企呀    尋日無拎到泡菜走    所以家姐特登拎番比我呢
傾下傾下已經 2 點半 所以去食 tea 喇   多人食嘢真係開心 d 呀 
我嘅墨丸腐皮角金邊粉


里奧大人嘅豉油王肉絲炒麵


家姐嘅干炒三絲意粉




天氣實在太焗喇    企喺度 d 汗都直流咁呀   番到屋企又要再沖多次涼   之後就去醫院探奶奶喇 
一早講好話去尖沙咀  食米線   里奧大人 3 家姐一家又有興趣喎    所以一齊打的去尖沙咀    仲平仲方便呀

難得去食米線   點知個頭痛   無乜心機   食之無味咁    同埋今次走肉碎   所以小辣都唔辣   食得唔過癮呀   哼    

沒有留言:

發佈留言