2009年8月15日星期六

生炒排骨 + 蒜蓉炒脆肉瓜 + 雜豆糖水 ( 15-aug-2009 )





啱啱炸好嘅排骨  鬆化無比啊  下次試下整鹽酥骨   應該唔難掛  噢








( 15-aug-2009 sat )
今朝又約咗媽咪一齊去大家樂食早餐   今朝真係有 d 攰呀  噢  






牛扒餐肉 - d 汁好味  如果自己識整就好啦  就咁食汁  唔駛煮餸都得啊


餐肉 - 我好憎食火腿  又唔想食蛋  所以先食餐肉


牛油厚多士 - 一定要每個角落都有牛油咁先好味架   我家姐超鍾意食我查嘅牛油多士架


雞肉漢堡扒配蕃茄醬 - 個汁又係好好味  好健康咁啊


腸仔 - 我都幾鍾意食架   不過唔敢食咁多醃制食物囉   


蘿蔔糕 - 媽咪鍾意食  不過無蘿蔔味架


蕃茄肉碎通粉 - 最憎食有紋嘅通粉   唔知點解  


番到菇場靜英英    其實唔駛番仲好啦   個個無嘢做   浪費資源啊  不過我都好感恩  可以每月一次放 off 嘅    
唔知點解  自從瞓矮頸之後   條頸一路都有 d 痛   一檸就痛    唔知係咪因為成日拎袋呢   好驚啊    我覺得袋一定要重小小    唔重無安全感  好似無帶齊嘢咁架 
同里奧大人去食 tea   之後再去買餸就番屋企抖下先煮飯呢 

星洲炒米 - 走哂火腿絲就最正   以前我連蝦都唔食架   好怕 d 透明蝦仔   依家好 d  會食囉


鹹魚雞粒炒飯 - 里奧大人好鍾意食呢個飯   但呢個飯次次都無味  要落辣椒油先好味啊      


是日晚餐 - 生炒骨 + 蒜蓉炒脆肉瓜 + 雜豆糖水 
生炒骨 - 第二次整  不過今次無落白醋  因為屋企無  又唔想特登買  所以落多 d 喼汁算喇     我覺得第一次好味 d   唔知係咪因為第一次好有成功感   所以好味呢           
蒜蓉炒脆肉瓜 - 之前剩嘅   一次過又食唔哂 4 條   但連食兩餐真係好驚 
雜豆糖水 - 媽咪特登煲比我食架   超正呀   又多豆   可惜我煲燶咗小小啦   唔係仲更加好味啊   

沒有留言:

發佈留言