2009年8月12日星期三

稻香超級漁港 @ 大埔 ( 12-aug-2009 )





黃金脆竹卷 - 超大條架   估唔到仲有 7 - 8 條咁多   同埋其實食 1 條都好飽肚   所以最後都食唔哂  


肥牛 - 無想像中咁肥啊 


芝士野菌墨魚丸 - 爆芝士汁架   不過超漏   食咗幾粒已經唔想食其他嘢啊




活魚 - 唔知乜魚   有 d 腥   勁後悔叫咗呢條魚呀   因為成條魚咁樣好嘔心呀 ~~




綠色一藍子 -  乜菜都有 d  又有 d 菇  唔錯架


魚麵 - 食咗好小   所以唔記得乜味 lu




 




鴛鴦湯底 - 1 蚊咋 ( 好似 )   


喜力啤 + zero coke


紅豆沙 - 送架   都好多料   不過食咗一啖有條粉絲出現    好核突啊   之後唔敢食喇


( 12-aug-2009 wed )
早餐食奶醬多 + 奶茶   慢慢嘆都唔錯嘅   


午餐同里奧大人去麥記   今次麥樂會送蕉蕉批    今次終於食到香蕉味喇   唔太甜  又唔錯喎













難得同里奧大人一齊放工搭車番屋企     問佢想食乜  佢話出街食   我梗話好啦  因為呢排真係好攰呀 
好想打邊爐呀   所以我話我請去稻香超級漁港喇 
其實兩個人食得唔多     但想打就無辦法啦     最多食 d 唔好咁飽嘅食物囉 
check 單時見到 order 果 d 價錢無 $18 得番 $28   以為佢地搞錯   我即問 waiter 乜唔係 $18 咩   佢話係 9 點後喎   里奧大人喺度大笑   梗係啦     我又睇錯價錢嘛   將正價 $28 當特價 $18   只怪自己睇 d 唔睇 d 啦    應該係攰得滯睇錯數啦  唉  我真係好怕睇數字架        
問下有無 credit card 有優惠   waiter 話 DBS 有糖水送    咁啱我有   唉   講下啫  估唔到今餐真係要請  噢      

沒有留言:

發佈留言