2009年8月25日星期二

味皇餐廳小廚 @ 佐敦 ( 25-aug-2009 )





















( 25-aug-2009 tue )
早餐無啦啦超肚餓   所以食飽 d   不過真係飽 d 無咁眼瞓   但點解晏晝食得飽會眼瞓嘅 





以前番工   成日聽 d 同事話公司有靚仔靚女睇下就好啦   我覺得無乜嘢   但依家終於明白哂啦    如果公司有靚仔靚女睇下真係好好多啊   無咁悶    但係我對面果個就比較恐怖 d   頭髮勁乾旱  又厚   又齊陰  成隻鬼咁   塊骸又油喎   好怕 d 人塊臉油木木咁架   好心整下個樣先出街嘛     

隔離 partner 仲勁   我做咗 3 年  佢都係着 tee + 牛仔衭波鞋  只係見過佢一次換另一條衭    佢又問我點解唔剪餖頭髮   我話長頭髮有女人味   佢話結咗婚就唔駛喎     我覺得唔係咁囉     我最怕 d 人成日話結婚生仔之後無時間打扮   好快變黃臉婆   懶就懶啦     過到自己果關先得架   係咪先    

晏晝同里奧大人行遠小小食 lunch      都係唔好食米線    費事身水身汗    所以食豬肋骨意粉餐 + 奶醬厚多士    好正呀    又抵    46 蚊咋    又坐得舒服喎     之後里奧大人同我講番    佢話見我睇住米線嘅餐牌    佢好驚我叫米線  因為佢話佢去到已經成身濕哂    不過見我想食都會食嘅   哎呀    我個人最好架啦    見你辛苦我都唔食啦  



















放工又同里奧大人探奶奶     本來諗住番屋企食飯    但去到佐敦已經 7 點 10   都係食埋嘢先番屋企    有多 d 時間消化嘛 

今次去呢間 味皇餐廳小廚    叫咗無骨海南雞飯餐 + 蝦米肉碎炒四季豆    不過呢間嘢我唔會再幫襯    因為 d 人無禮貌    同埋最離譜係我嘅套餐係有生菜  ( 我要走油 )   等咗好耐都未有   我追 waiter  佢居然話係我話 " 走生菜 "   仲要話問咗廚房話我係走生菜喎    顛啦   走生菜就唔叫套餐啦    衰咗又唔認   最憎呢 d 服務態度呀 

里奧大人好鍾意食大菜糕   所以買咗杯黎試   點知唔好味   依家真係好難搵到好味嘅大菜糕啊 


  

沒有留言:

發佈留言