2009年8月11日星期二

稻香超級漁港 @ 佐敦 ( 11-aug-2009 )

乳豬 ( 例牌 ) -  好味呀  d 皮脆卜卜  不過好熱氣呀



魚香茄子煲 - 都好味呀   不過食咗小小   因為好肥啊


蒜香金絲碎蒸大海斑 - 又好味呀   我最鍾意食魚呢






野菌浸時蔬 - 清清地唔錯呀  




白飯 - 我無食呀   扮哂砵仔飯咁啊   8 蚊碗   叫咗 3 碗     價錢可以買 1 包 1 公斤米啊 


杏仁糊 - 唔滑又無杏仁味  搵笨   不過 $6.8 就唔好要求咁多喇


芝麻糊 - 又係唔滑  好似即沖咁   都係果句啦  $6.8 唔好要求咁多 


( 11-aug-2009 tue )
我習慣上車睇免費報紙   其一無咁悶   其二可以知道有乜事發生   無咁 out 嘛  
但好佩服 d 女仔  可以一路坐車一路化妝   架車點 fing 都無影響佢地    繼續查粉底   又 mascara    呢樣果樣    可以上車同落車個樣唔同哂     勁呀 
今朝早咗   所以去美心食炒麵 + 奶茶   雖然炒麵唔好食   但又唔想食吉列魚柳喎   不過呢   呢度環境真係好舒服   食嘅心情都唔同 d   唔需要咁趕咁    心靈舒服好多呢 




話咁快就 lunch 啦     同里奧大人 & 佢同事一齊去大家樂   今次佢地行先   所以好快有位  
香草海鮮意粉 - 無味  超難食呀






海南雞飯 - 呢個好味 d   可能我鍾意食 d 辣汁啦







話咁快又放工啦   約埋媽咪一齊去探奶奶   之後同埋大姑奶一齊去佐敦稻香食晚飯   一坐低里奧大人就話叫乳豬    知我超鍾意食    又幾好喎  記得我鍾意食 d 乜    如果樣樣都咁上心就好啦   

沒有留言:

發佈留言