2009年8月6日星期四

譚仔 (三哥) 雲南米線 ( 6-aug-2009 )











( 6-aug-2009 thu )
今朝好想食蛋    所以食芝蛋治烘底 + 奶茶   已經小蛋走牛油   但都食剩 d 蛋   因為真係好漏呀 



番到菇場呢    漏到唔願郁   飲水都唔想呀   乜毒都排唔到添   慘 

話咁快又 lunch   又落大雨   附近商廈嘅人都會去商場入面幾間食店    所以同里奧大人分頭搵食   佢去 ikea   我去大家樂        其實我想去 ikea   但無位    而大家樂又比我等到位喎    咁就食大家樂啦    但無乜選擇   多數係飯居多   拉麵個樣又好淡咁喎 

雖然仲係好漏   但都食咗咖哩吉列豬扒飯   里奧大人就食章魚冬菇雞粒蒸有機飯 + 珍珠奶茶     我食咗半碟飯已經好飽   雖然好浪費   但再食我真係會嘔    最衰里奧大人啦   又唔記得要小飯喎    買嘢都無我咁醒嘅  











平時我好小飲茶包   因為怕 d 牙會黃    但今次真係頂唔順   沖包綠茶茶包    諗住消滯   但都無用嘅  

夜晚放工去醫院探奶奶   次次都會買燒賣喺的士食    但突然覺得燒賣好飽肚   所以轉買包細嘅粟一燒    再加多支西柚汁   唔知點解   我食薯片呢 d 香口嘢   就算好飽都可以食好多架   勁 







番到屋企差唔多 8 點半   係時候有 d 餓   所以去譚仔雲南米線喇    麻辣真係好正呀 

沒有留言:

發佈留言