2009年8月8日星期六

檸檬牛油蛋糕 + 杏仁餅 ( 炭燒版 ) ( 8-aug-2009 )

杏仁餅 - 個面好靚啊 ( 我覺得 )


個樣勁似雞仔餅 ( 我覺得 )






個底又變黑炭啊  why why why 






批哂 d 黑炭   食落唔錯架  ( 我覺得 )  比咗一粒里奧大人食  都唔記得佢 comment 係乜    只係用好愛莫能助嘅眼神望住我   話點解個底成日都會黑炭嘅


檸檬牛油蛋糕 - 真係好香好靚咁啊 ( 我覺得 )










其實再翻焗之後   成個面都黑炭   無哂心機   所以無影相   呢幅係批哂先影相   所以蛋糕面嘅黑炭碎都無掃走就照影相  






最後批哂 d 黑炭   得番半個可以入口   唉   好在  好在都好香檸檬味   都 oooook 咁啦   唉   



( 8-aug-2009 sat )
心情靚    又有 mood    所以又試焗杏仁餅   今次糖嘅份量係正確嘅   因為里奧大人話要比佢 look look   費事又計錯喎   噢 
今次唔用完粒 hazelnut    焗熱之後再整碎    覺得成塊有 hazelnut 會好食 d 
但係   但係點解又係咁嘅   點解又會個底一樣係黑炭嘅    我已經用牛油紙墊底啦   唔通要用網先唔變炭    但點解個面又唔黑炭嘅   好煩呀   唔整喇   浪費哂我 d 心機    哼   
雖然失敗 again  但焗開又幾好玩喎      所以焗埋檸檬牛油蛋糕喇  
焗出黎個樣好靚呀   滿心歡喜切第一件嘅時候    上層有 d 濕軟  以為自己咁醒焗到外脆內軟   超開心 ( 但直覺話我知我唔會咁醒 )    再切第二件覺得可能因為係檸檬液關係   所以會濕濕地   但切第五六件時覺得都係唔對路   試下口感    應該係仲未熟    係蛋漿咁款   所以又要再焗喇   
食譜焗 40-50分鐘   話如果用竹簽桔入蛋糕內收放自如就得嘅    咁我真係好驚又變黑炭   所以見 30分鐘已經好金黃色就桔一桔   好收放自如  以為搞掂添   但點解會唔熟架    
之後再用 180 度焗 10 分鐘  搞錯呀   咁快變黑炭嘅   嚇到我呢    但再切個心都係未熟    再用 120 度焗 10 分鐘   但焗完先知原來個焗爐唔熱嘅    就黎顛啦    又要轉番 180度喎   焗咗 10 分鐘之後   見焗爐出哂煙   嚇到即刻熄爐   好在今次熟哂咋   唔係真係以後都唔再焗蛋糕同曲奇呀     
蛋糕面同邊都係黑祟   點搞呀   批埋哂 d 黑炭   得番半個蛋糕咋  唉

依家 d 牛油咁貴喎    仲有我 d 心機呢   唉    究竟係咪因為焗爐問題    還是係我問題呢     衰心急嗎    唉   點都好啦     幾難食都要食啦    救命呀 

沒有留言:

發佈留言