2009年8月26日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 26-aug-2009 )

煎倉魚 ( 粟米汁 ) - 超好味   實在太鍾意食魚啦




嘉美雞 - d 肉好滑  正呀  




薑蔥蓉 - 加埋指天椒仲正   不過無加都好好味呢


炒蟹 - 佢地話好多肉  但我無食到   因為皮膚敏感唔敢食呢




蒜炒椰菜花 - 我麻麻地鍾意食椰菜花 




紅蘿蔔粟米魚唇豬展湯 - 勁耐無飲湯   好清甜好好飲啊



( 26-aug-2009 wed )
因為時間關係   又要食吞拿魚治烘底   依家我飲奶茶唔落糖    又唔錯喎  好在唔澀     同埋感覺好似健康 dddddddddd 咁啊  



我好怕人講嘢同講電話大聲    但菇場 d 人正正就係咁   最慘係我前右左嘅同事講電話好大聲   真係好怕     不過應該係同廠同事傾先咁大聲     因為有時講電話係無咁大聲嘅   知乜事啦 

仲有   有個工作狂經理     成日講嘢都好大聲    最慘係 lunch 都同同事傾工事   明知人伏喺枱瞓就細聲 d 啦    真係丫     有時想瞓下都唔得    但我又唔懶一路聽歌一路瞓喎   慘   

晏晝又係同奧大人行遠小小食 lunch     今次佢食巴西豬仔柳意粉餐   我食脆咋豬扒包    唔想食咁飽呀 














今晚好開心呀   因為同里奧大人番媽咪屋企食晚飯   家姐又番黎    仲更加開心呢 

食下傾下時間真係好快過     今次媽咪仲煲咗雜豆糖水比我拎番屋企    講咗一次又有得飲    唔係係咪個個媽咪都係咁嘅呢    一話鍾意食就成日整    整到要叫停先唔整架    不過如何佢覺得有益呢   就點叫停都會整囉   

沒有留言:

發佈留言