2009年8月20日星期四

Food Court @ APM ( 20-aug-2009 )

黑椒牛肉鐵板燒飯 - 好味呀  d 飯又好味   總之成個都好好味啦  










蚵仔大腸麵線 - 我覺得比較杰    食食下原來有 d 辣菜甫    辣辣地又爽口    正呀




鹽酥雞 - 凍冰冰  又厚粉  超唔掂呀




馬拉盞通菜 - 必食架   不過今次差咗 d   無咁惹味啊




( 20-aug-2009 thu )
今朝無啦啦想食他他醬   所以食吉列魚柳做早餐喇  



番到菇場又忙     但有 d 資料又唔齊   比 d 唔比 d    即係無得做啦 
  
里奧大人同同事 lunch   我就出去行陣再買嘢番菇場食    早餐太飽啦    所以買個叉燒燒餅就算   估唔到又新鮮熱辣  好好味呀 





媽咪無啦啦發家姐脾氣   所以我就番屋企睇下乜環境啦   上到屋企媽咪又唔喺度   等咗一個鐘都未番喎    其實我同家姐都知媽咪應該去咗邊    所以唔等啦    家姐又感冒喎     拿拿聲同家姐去 apm 食嘢算喇   早 d 番屋企休息好過  

本來想去板長   但超多人   我地 no. 係 142  但當地只係叫緊 64    所以最後去 food court 食嘢    食黑椒牛肉燒飯 + 台灣蚵仔麵線 + 馬拉盞通菜    雖然係 food court  但都好好味喎     
   

沒有留言:

發佈留言