2009年8月17日星期一

苑記粉麵茶餐廳 @ 大埔 ( 17-aug-2009 )











( 17-aug-2009 mon )
每逢星期一都會覺得唔夠瞓   因為星期日瞓得好夠    瞓成十一個鐘喎     但星期一要番工   又變番瞓得 7 - 8 個鐘   瞓小兩三個鐘    真係好鬼攰啊   但星期二又無嘢喎    星期一真係令人發悶呢 

早餐食三文治烘底   攰到真係連個咀都唔願郁咁呀 




番到菇場超靜   出現耳鳴嘅感覺    真係圖書館都無咁靜啊   慘 

無嘢做又諗下嘢  諗下諗下就諗到乜人對我好    乜人對我唔好   不過我覺得對我好係唔需要成日同人講出黎話 " 我對妳幾好幾好 "    我覺得如果真係對人好    係唔需要日日提日日講   係人地覺得妳對人好     唔係由妳自己把口同人講妳對人好    同埋講咗唔代表我真係覺得妳對我好    唔好咁白痴啦   唔該  

晏晝同里奧大人去食麥記   因為想幫家姐換杯呀    不過要等 7/9 先有得拎啊   食加大餐真係好難頂   薯條都可以勉強食哂   但杯大汽水就真係好得人驚喇     但唔知點解   我喺屋企食飯都會飲汽水   但出街又唔鍾意喎      













放工又同里奧大人去探奶奶   真係好攰   所以喺屋企樓下食粉麵算喇 

沒有留言:

發佈留言