2009年8月14日星期五

明新 @ 大埔 ( 14-aug-2009 )

燻魚 - d 汁好味   但 d 鯇魚太多骨啊




口水雞 - 唔多似正宗口水雞咁啊   不過都好惹味 




椒鹽豬扒 - 食咗一件   唔夠乾身咁啊   我鍾意食乾身多 d  


菜心 - 好甜啊   可能因為呢餐太多濃味嘢啦


( 14-aug-2009 fri )
happy friday 喇   但塞車喎   乜 mood 都無啦   又要趕頭趕命食早餐喎 


番到菇場又忙   真係丫     好在一陣同媽咪飲茶   所以都好開心呢 
炸雲吞 - 超脆超好味


煎魚餅 - 個邊脆卜卜   魚餅又煙韌    點解我整唔到咁架  噢


豬腳薑醋 - d 醋都好好飲  甜甜酸酸好開胃   不過豬手就麻麻   好恐怖呀


叉燒包 - 我無食到啊


鮮竹卷 -  我食得太飽   將 d 鮮竹卷狂點辣椒醬  只覺得好辣咋       


薑蔥牛柏葉 - 好香蒜蓉味   不過賣相就絕對唔掂呀   唔知點解會有兩種色嘅


韭菜鮮蝦餃 - 都 ok 嘅   不過都係美心好食 d 


燒賣 - 我又係無食到啊    同埋我都唔鍾意食燒賣嘅


白蓮蓉包 - 好味喎   唔太甜   同埋我想食壽包嘛   當佢壽包咁食   所以食得好開心呢




同媽咪去大榮華飲茶  超多人   又嘈喎   不過對我黎講就近好多囉   同埋我都想轉下環境    
次次飲完茶都好滯   連水都唔想飲咁啊 
放工同里奧大人探奶奶  之後約埋姑奶番屋企附近茶餐廳食小菜     不過太夜啦   無乜胃口    所以 5 個人叫 4 個餸算喇    

沒有留言:

發佈留言