2010年1月23日星期六

明新焗飯小廚 @ 大埔 ( 23-jan-2010 )




( 23-jan-2010 sat )

今朝要直接去新菇場 Unpack 嘢   所以順便去埋果邊食早餐   umm   希望搵到間好 d 嘅地方食早餐啦 ~
 



因為 Partner 有嘢做   所以得我一個 Unpack File   好在阿 Head 幫手   唔係得我一個就慘喇   好重嘛   Paper File 喎   我真係根感恩有個好好好好嘅阿 Head   同埋其他同事都對我好好呢 ~  坐番公司車番菇場已經 11 點幾  lu   上陣網已經夠鐘放工   爽呀 ~  今次感恩趕到巴士   但唔明 d 人點解明知多人上車   都仍然放個手袋喺隔離位   呢 d 人好不知所謂囉   以為咁就無人坐咩   自私都爆 ~    無啦啦個人超唔舒服   好似作感冒咁   所以同里奧大人食完 tea 就即刻番屋企沖杯薑茶   瞓咗陣覺舒服好多   但諗深一層應該唔係作感冒   係新公司比較焗   我又要行黎行去執嘢   所以焗親都未定呢 ~ 






本來想自家打邊爐    但個人仲未進入最佳狀態   所以都係唔煮 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言